Sebab niat terpaksa nak lari

Author:asnawi hassim | Date:1/08/2014 | 10 000 je yang komen! v.v |
Assalamualaikum, dikesempatan ini Asnawi nak berkongsi cerita pasai sekolah Asnawi 2014, Haha dah form3 ~ bangga , dah cerita pasai sekolah ni nak cerita pulak tentang merentas desa, fuyoo pelajar sekolah kena merentas semua desa, padahal lumba lari je T_T , tapi ini latihan je 3km,yg betul Asnawi tak tau :3 

yang peliknye betulke turun 1kg? #_# Hoho ,ni lukisan je. Asnawi tak mncarut pun..................kut.

10 comments:

sYiRa LoKMaN said...

COMEL !

asnawi hassim said...

Haha, thanks ^^

fiqah hamed said...

Masa sis sekolah,time latihan merentas desa atau dikenali tengok track merupan masa bersiar2..haha..jalan dngn kawan2..tapi masa betul2 merentas desa..larilah kan betul2,walaupun x ada no. Hehe..kalau lari 3km,tapi selera makan bertambah..takkan turun punya..=p

ANAK ITIK said...

hebat kalau 3km sekali lari boleh turun 1kg.. hik hik comel adik nih

asnawi hassim said...

@fiqah hamed: Hoho, nak sihat katakan :3

@ANAK ITIK: Haha tak turun pun T_T, comel? haha thanks

cik kiera said...

Ehh, awal2 bukak sekolah dah ada latihan merentas desa . huhu , awal betul .

asnawi hassim said...

@cik kiera: Huhu, tulah taktau kenapa,tahun lepas pun sama V_V :)

deno said...

dulu masa sekolah jeles tengok org merentas desa tp sis tak boleh sbb sakit

Nur Dinie Edzafirah said...
This comment has been removed by the author.
xandria love said...

salam,

akk ambil yer doodle ni, utk poster wakaf telekung. minta halal ya

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...