Doodle (Girl) #3

Author:asnawi hassim | Date:3/29/2013 | 2 000 je yang komen! v.v |
Assalamualikum , Sihat ? harini nak bagi doodle 
kat korang sume nih , Sekarang Asnawi sudah ada kemajuan kat doodle nih ! , hahaa
Terima kasih sangat kat Munirah sangat-sangat sebab bagi tuto tu . kalau tak kan doodle Asnawi kosong baju yea , ada pun corak buat sendiri , Burok sekarang baju doodle nih corak dari google , malas la terangkan , Hope korang suka , tinggalkan komen ,okeh ?






http://3.bp.blogspot.com/-GTsGP4hXy4o/UVZTR_PZkHI/AAAAAAAAA_c/K-lOTbgOrvU/s1600/capture-20130330-094227.png







http://1.bp.blogspot.com/-BS-RVyUZLac/UVZTSGWZbXI/AAAAAAAAA_g/jQRWgBgZxP8/s1600/capture-20130330-095252.png






http://2.bp.blogspot.com/-MqDRQ7AqUEc/UVZTSMXS7FI/AAAAAAAAA_k/WzTEh2qGEkg/s1600/capture-20130330-094757.png






http://4.bp.blogspot.com/-2ui81JL7d8c/UVZTSr73uwI/AAAAAAAAA_0/kTGU8zuE7hQ/s1600/capture-20130330-095700.png






http://2.bp.blogspot.com/-rbAwJz--cJ8/UVZTS5EBIVI/AAAAAAAAA_8/sIzzGNDOvAo/s1600/capture-20130330-100100.png






http://2.bp.blogspot.com/-Z9OtG6b-15Y/UVZTTHSgs_I/AAAAAAAABAA/Sj6E63vDkyU/s1600/capture-20130330-102151.png



Note : Click image untuk copy image URL

2 comments:

munirah :) said...

yay , ada jugak yg paham tuto munirah ;p hehe comeyyy nye doodle ni :3

Asnawi said...

Thanks ! :3

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...