Owh Why ? why ?

Author:asnawi hassim | Date:3/22/2013 | 0 000 je yang komen! v.v |
Hey Readers ! Assalamualaikum . sihat tak ? sihat tak ? sihat tak ? ouh kaki ! kenapa kaw jadi mcam tu ? Harini nak cita pasal kaki Asnawi yang tgah mengalami penyakit yang Doktor sendiri tak tau , dia ckp penyakit nih biasa kena kat budak2 je . U THINK I WHAT ? aku maseh budak lagi kut . 14 tahun . ok Asnawi terima . Doktor bagi ubat mcm Doktor tu belikan GULA-GULA . sebab ape gula-gula ? sebab benda yang Asnawi nak makan tu bukan satu je , memg pening la klau nak mkan ubat . banyak gila la ! Lagi satu klau nak telan ubat tu klau tak masuk2 dlam Tokak nih hah , memang Merana ! sumpah pahit . Memangla ubat kan ? Then , Asnawi kena mandi yang diberi ubat apetah . tapi kena sapu sebelum mandi , untuk menghilankan kuman ? Bakteria ? Maybe . tapi Alhamdulillah penyakit tu mcm kurang sikit . Okeh Asnawi tak bagi taw korng mcm mna penyakit ye ? bunda ye mcm . . Bintik-bintik besar . Doktor ckp bukan Chicken pop , Kudis buta , demam panas . doktor tak ada pun ckp bnda2 tu , dia cuma ckp benda nih kena selalu pada kanak-kanak je . Hah ! lagi kena sapu ubat sapu . memg la nama pun sapu kena la menyapu -.- Tapi Asnawi bersabar je . maga cepat sembuh . Please , sesiapa yang membaca doakan Asnawi cepat sembuh ok ! . terima kasih la klau sesiapa yang doakan Asnawi .


Kalaulah masa boleh patah balik , Memang Asnawi jaga KEBERSIHAN !

No comments:

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...