Petua Putihkan Gigi

Author:asnawi hassim | Date:5/11/2013 | 0 000 je yang komen! v.v |
Assalamualaikum . haii , pada hari Ahad 12/5/2013 ini , Asnawi nak share petua putihkan gigi , 
Haha , Kenapa Asnawi share petua nih ? saja-saja . Asnawi pun pernah buat, haha
*Jangan kata gigi Asnawi ni tak putih* -_- haha , jom kita mulakan .

  1. First , korang gosok gigi berapa kali sehari ? 3 , 4 , 5 ? tak kisah la , jagan tak gosok gigi ! ,okeh ?
    ,korang mula-mula gosok gigi seperti biasa jea , cuma ada satu benda nih korang kena gosok kat gigi sekali . benda yea adalah (Serbuk Penaik) .
  2. Korang gosok jea sekali dengan serbuk penaik tu , konfem putih , kena amalkan la , kalau malas tak ada hasil . 2,4 minggu mcm tu tgok lah hasil dia .

    Bubye , Creadit by Google .

No comments:

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...