Makin lama berpuasa Makin malas terawih?

Author:asnawi hassim | Date:7/26/2013 | 3 000 je yang komen! v.v |
Assalamualaikum wtb. Lagi 1 ejam lagi nak berbuka ni. That's why I wanna post a entry, cehh speaking pulak dia. Kome sume sihat tak? kalau sihat boleh baca entry Asnawi dgn menghayatikan nya. ok sudah mula karoot ni, sudah berapa lama kita berpuasa ? 17 hari dah .


Asnawi bnyak terbaca di fesbuk feed ramai yg cakap 'Makin lama berpuasa Makin malas terawih' ha! kenapa pulak ni. Asnawi pun ada jugak terasa MALAS tu. Tapi ada tempat jugak, kalau tak pergi sehari dua takpa la . Jangan sampai tak pergi langsung. Memangla solat terawih tu tak wajib, tapi marilah kita mencari dan kejar pahala yang besar dibulan Ramadhan ni. setakat ini jelah entry kali ni .Terima kasih hehe Assalamualaikum

Sila tegur kalau ada yg silap dari Assalamualikum pertama hingga akhir :)

3 comments:

Aiesya Fendie said...

Yup , Dunia akhir zaman :'(

Asnawi said...

@Aiesya Fendie Jom kita sama2 berdoa :(

Leeza dayasari [santai leeza] said...

singgah sini jap... heeeee

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...