Anugerah dendam yang terindah Full Movie

Author:Unknown | Date:9/27/2013 | 1 000 je yang komen! v.v |
Mengisahkan tentang Azman ( 30an ) Yang merupakan seorang anak Yang terkilan DENGAN Sikap ibunya memilih kasih DENGAN memberi kepada sepenuh Click Klik Penyengat adiknya Aril ( lewat 20an ). Segala kemahuannya Aril Akan dituruti oleh Yang ibunya Sedangkan Azman Pula Sering dipinggirkan dan dihina .


Konflik terjadi apabila kekasihnya , Izatul ditunangkan DENGAN adiknya dan Kehormat di Royal ITU Azman menyimpan dendam Sumatera membawa Diri ke Australia.

Suatu Bab Perkara Perkara Yang disangka berlembutlah , Izatul Yang 6 bulan mengandung , Terbang ke Australia UNTUK memujuk Azman Pulang ke Malaysia, menjenguk ibunya dan adiknya Yang Sedang tenat Akibat kemalangan jalan raya.

UNTUK mengelakkan Dirinya dibenci Azman, Izatul menceritakan SEGALA - galanya Penyengat Azman Untukmasalah perkahwinannya DENGAN Aril memandangkan Azman Masih Jogja menuduhnya mempermainkan Sumpah Janji cinta Acha . Izatul terpaka berkahwin DENGAN Aril UNTUK Dangdut malu kerana dia Telah dirogol Aril .

Sebuah filem Yang diterbitkan oleh Yang Global stesen dan dibawah TERANCAM Mohd Feroz Kadir Sumatera Skrip Yang Ditulis bergantung kepada keputusan Rozie Rashid Jogja Telpon Memberikan Sesuatu kelainan dan Pengalaman Cemerlang buat penonton DENGAN pelbagai Babak dramatik Yang diselitkan Khas buat tontonan umum .

Jadi Siapa Subjek kesudahan Kehidupan Azman YANG TELAH Melalui pelbagai rintangan Hidup ? Bagaimana Pula DENGAN Izatul Setelah Kematian suaminya ? Adakah dia kembali

1 comment:

Hidayah Suhailee said...

wah.. mcm best je.. :)

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...