AsnawiHassim|Birthday|some gift?

Author:asnawi hassim | Date:8/22/2013 | 3 000 je yang komen! v.v |

Assalamualaikum, hai kawan-kawan! haha, pada pukul 12 malam ini hari jadii Asnawi menjelang. Saya suka saya suka -_- ,tadi masa kat sekolah semua kawan-kawan Asnawi senyap je dalam hati *takda sape ingat ke esok hari ape* memang belum lagi masa ye. Kalau tak Asnawi nak diam je, dah takboleh diam mulut ni, TERcakap *ESOK HARI APE!?* diorng semua pandang, pastu cakap Jumaat -.-' Asnawi cakap lagi *Apa tarikh harini!* ha mula diorng bisik2 haha, pastu ade sorang ckap fuyoo happy birhtday. Ada yang jahat ada yang ckp, haha esok bawak telur|tepung, siap list lagi, haha 

Eh-eh tak elok la jangan main baling telur,busuk kay ,haha ni adat kat sekolah pun memang selalu buat mcm tu. I think takda sape yang bagi kek ke ape, semakin Asnawi meningkat usia makin takda, hurh yang Asnawi tahu yang wish ucapan tu adee, haha babai dan Assalamualaikum :D


ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...