My Choice of Magazine!

Author:Unknown | Date:8/16/2013 | 5 000 je yang komen! v.v |
Assalamualaikum, Salam manis pembuka cerita. cewahh hari ini Asnawi ingin cerita kepada korang semua tentang "My Choice of Magazine" haha nampak tajuk nak gempak. Kebanyakan majalah daripadanya yang Asnawi suka adalah REMAJA dan YEZZ!,isu terkini majalah YEZZ! yang kini digabungkan dengan majalah REMAJA? haaa, Asnawi dapat tahu al-kisah ini dari fanpage YEZZ! sendiri. Asnawi gemar membaca kedua2 majalah. Memang mempunyai isi yang bagus dan mempunyai tutorial tudung,fesyen terkini dan macam2 lagi.
I think majalah kedua2 ni sama konsep tetapi kandungan yang berbeza ,itulah pendapat Asnawi tentang kedua2 majalah ini, but Awesome! ,Artis jemputan sering dipaparkan dimuka depan untuk tujuan orang ramai minat untuk membelinya, juga diselitkan tentang kisah2 blogger diMalaysia ini untuk berkongsi cerita ,pengalaman atau pendapat dari blogger2 lain.

Tips2 yang mengandungi didalam majalah ini juga meminati orang ramai untuk panduan kehidupan.Banyak koleksi majalah2 ini yang Asnawi kumpul, dengan tujuan untuk membaca semula isikandungan majalah ini. Majalah ini juga bantu Asnawi untuk menstailistakan diri Asnawi yang uopppss, gitu haha .

Kepada rakan2 jangan lepaskan peluang untuk membaca majalah yang cool mcm ini! dan tak lupa kepada syarikat karangkraft. I LOVE REMAJA and YEZZ! magazine. Jom kawan2 dapatkan majalah REMAJA sekarang! babai and Assalamualaikum :)

5 comments:

Aiesya Fendie said...

Dear cousin , this is awesome . Aku pun suka majalah ni best !

Unknown said...

@Aiesya Fendie Ouhh, thanks kan2 ^_^

Busyra Takiyudin said...

waa. cntik lukisan tu. akak suka baca remaja dari dulu lagi.. hehe.

Anis Farhana said...

best ke. hahaha. maaflah tanya sebab saya tak suka baca majalah. mak marah >.<

Unknown said...

@Busyra Bt Takiyudin Thanks!, sama Asnawi jugak >_<

@Anis Farhana Haha, cuba jelah dulu.

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...