Dapat Kad Raya dari NabilaMedan

Author:asnawi hassim | Date:8/01/2013 | 4 000 je yang komen! v.v |
Assalamualaikum, lagi berapa hari lagi nak raya ni? haha dah ramai orang sume nak tukar baru, baju baru langsir baru kalau boleh nak beli rumah baru. hehe nak cerita ni, Tadii masa Asnawi nak pergi sekolah. tengok2 kat peti surat ada bnyak surat, jadi Asnawi belet2 tgok ada surat untuk Asnawi ,tgok2 kat dalamnya ada kad raya dari kak NabilaMedan , hihi rasa lagi semangt untuk beraya. Ok


Ni lah dia kad raya yg kiut miut tu, Asnawi dapat dari segmen kak nabila sebenarye. Thanks kak Nabila :)

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...