Doodle Raya (boy)

Author:asnawi hassim | Date:8/03/2013 | 8 000 je yang komen! v.v |
Assalamualaikum ,raya semakin dekat semakin dekat semakin cepat semakin cepat semakin Asnawi exited! haha pagi yang panas dan bosan ni Asnawi nak hilangkan bosan dengan buat dodol raya ni. sedap taw, haha sorry ikutkan hati nak buat doodle perempuan sekali tapi x sempat. ni pun mengisi masa lapang je lah :) nah amek , tinggalkan komen kalau dah amek tu xD




8 comments:

nora amelia said...

ala. tomey2.. :)

asnawi hassim said...

@nora amelia Hehe, thanks :)

yaya c domo said...

makin kreatif kawan kita ni.. :)

asnawi hassim said...

@yaya c domo Hehe, *senyum*

Aiesya Fendie said...

Songkok Berkilat ? Comey :)

Aidiel Iman said...

comel doodle tu :o hehe

leogurl94 said...

comel :D

asnawi hassim said...

@Aiesya FendieHaha, terima kasih Aiesya.

@Aidiel Iman Hehe, terima kasih Aidiel.

@leogurl94 Terima kasih! Hehe

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...